2018(e)ko martxoaren 25(a), igandea

ZORTZIGARREN ASTEA

Aste honetan, binaka testu bat irakurri dugu; hain zuzen, "Proiektuen eta unitate didaktikoen ezaugarriak eta ezberdintasunak" testua. Horretarako berrantolaketa egin dugu, kurtso hasieran esan zuen bezala.

Bigarren puntuan datak gogoratu ditu:
- Saio praktikoak; K2
- Ostirala;
- 26 rako Iglesias Forneiro irakurrita
- 27-28 rako;
  • Portafolioak  eguneratuta izan
  • K2 itxi klasean
  • Unitate Didaktikoa zehaztu
  • Aste Santua eta gero K2 lanak entregatu.
- Maitzak 11; K2-aren eta unitate didaktikoaren- lanen entrega  


Alaitzek aurkezpen bat egin du:

Proiektu bidezko metodologa- helburua: DIDAKTIKA OROKORRA PENTSATU, SENTITU, EGIN. BIZI.

Proiektuetan oinarrituta ikaskuntza ez da "postrea", "jakin nagusia" baizik.

Praktika klasean  modulu lanean nola gauden adierazi diogu, talde bakoitza eta dirudienez besteekin konparatuz ez goaz gaizki. Azkenik idei bat edukitzeko beste urteetan zuzendutako lan modulua erakutsi digu, bere arloa hain zuzen ere.


Aste honetan Martari, Janireri, Andreari eta Irantzu-ni aurkezpena egitea tokatu zaie. Hasiera eman diote ariketa batekin gure esanahia eman hitz hauei:Curriculum / Curriculum barneratzaile /Aniztasunaren trataera


Curriculum:Hezkuntza helburu batzuk lortzeko asmoz aurrez antolaturiko programazioa( ikaslearen ikuspegia eta irakaslearen ikuspegia)


Curriculuma zehazten diren oinarrizko osagaiak:

  • Zer irakatsi
  • Nola irakatsi
  • Noiz irakatsi
  • Zer, noiz eta nola ebaluatu
Curriculumaren ezaugarriak
  • Derrigorrezkoa 
  • Deszentralizatua eta irekia( autonomia erkidego bakoitza erabakitzen du nola antolatu)
  • Barneratzailea (aniztasuna integratzen du, ikuspegi globala du, hau da, ezin daiteke soilik behar batzuei erantzun
  • Malgua 
  • Orientatzailea(printzipio metodologikoen bidez erabakitzen da)
Curriculumaren iturri teorikoak:
  • Iturri soziologikoak:
  • Iturri epistemologikoak: Zientziarekin eta zientzia egiteko gaitasunarekin zerikusia du.
  • Iturri pedagogikoak:
  • Iturri filosofikoak:Ikasketak erraztuko duten estrategiaz arduratuko dira
  • Iturri psikologikoak: testu inguru sozialari lotuta 
Curriculum motak:

- Ikastetxe bakoitza bere hezkuntza errealitate eta inguru sozialaren arabera.
  • - Curriculum irekia ( malgutasuna eskaintzen du)
  • - Curriculum itxia
- Ikasleek eskona ikasten duten bezala ulertzen bada
  • - Agerikoa / Ezkutua( asmorik gabe gauzatzen diren ikasketak; hauek ez dira inplizituki gertatzen)
  • - Formala ( idatzia eta curriculumean dagoenarekin batera datorrena) / Erreala ( klasean benetan gauzatzen dena)
EGINDAKO ARIKETEN EMAITZA (Aurkezpena; bertan proposatutako egoerak ikus daitezke eta aurkezpen osoa ) 

1. EGOERA- Irekia
2. EGOERA- Itxia
3. EGOERA- Formala eta erreala
4. EGOERA- Ezkutua eta erreala



Curriculumaren zehaztapen mailak:

- Lehen zehaztapen maila: Gutxieneko ikastetatik curriculumera
- Bigarren zehaztapen maila: Ikastetxearen proposamen pedagogikoak
- Hirugarren zehaztapen maila: Programazioa

- Curriculumaren helburuak:
  • Helburuak: ikasleek lortu daitezkeen lorpenak 
  • Oinarrizko konpetentziak ( zehar konpetentziak): Ezagutza, trebetasun eta jarreraren multzoa
  • Edukiak: ikasleek landu behar dituzten ezagutzak
  • Estrategia metodologikoak: arau multzoak
- Orientabide metodologikoak:

  • Ikaskuntza esanguratsua
  • Jolasa
  • Eskola giroa
  • Eremuen, denboraren eta baliabide materialen antolaketa
  • Profesionalen arteko elkarlana



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina